Dieta na odporność

Jesień to trudny okres dla naszego zdrowia. W tym okresie warto zwrócić szczególną uwagę na to, co znajduje się na naszych talerzach.

Wzmocnij odporność
Odpowiednio skomponowana dieta zachęci do intensywnej pracy nasz układ odpornościowy. W naszej diecie powinno znaleźć się jak najwięcej składników zawierających witaminę C. Dzięki niej nasz organizm pozbywa się toksyn, a naczynia krwionośne są wzmocnione. Znajdziemy ją głównie w owocach i natce pietruszki.

Z czego powinna składać się dieta na odporność?
Kolejnym ważnym składnikiem diety są produkty zawierające żelazo. Dobra dieta na wzmocnienie odporności powinna składać się również ze składników odżywczych, jak:
-cynk,
-miedź,
-witaminy A i B,
-probiotyki.

Rumianek w kosmetyce
Dobrze jest również postawić na sprawdzone i znane od wieków sposoby walki z przeziębieniem. Mamy tu na myśli napary z rumianku. Najczęściej spotkamy rumianek w kosmetyce. Wszystko za sprawą jego doskonałych właściwości przeciwzapalnych. Na tym dobroczynnego działania rumianku nie koniec. Po kremy z rumiankiem powinny sięgać zwłaszcza te osoby, które mają problem z cerą wrażliwą. Świetnie sprawdza się przy problemach z włosami. Warto poszukać domowych przepisów na płukanki z rumianku.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dieta. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *